Onze experts kunnen je telefonisch helpen bij:
Telefonisch kunnen we minder goed helpen met foutmeldingen bij versturen of ontvangen van mail. Voor deze vragen kun je het beste een live chat of ticket starten via de e-mail afdeling van onze helpdesk. Dit is bij dergelijke problemen het snelst en meest effectief.
Vragen over prijzen, facturen of pakketwijzigingen en/of opzeggingen kunnen wij telefonisch niet behandelen. Voor deze vragen kun je een chat of ticket starten via de administratieve afdeling van onze helpdesk.
Tijdens de belafspraak maken we graag gebruik van Splashtop voor schermdelen. Zo kunnen wij met jou meekijken en je vragen sneller begrijpen en beantwoorden.
Het inplannen van een belafspraak doe je eenvoudig via onze online agenda. Wij nemen dan contact met je op binnen het ingeplande tijdsblok. (Dus je wordt gebeld tussen 10:00 en 11:30)
De belafspraak is alleen voor E-mail gerelateerde vragen.
Heb je andere vragen? Kijk dan op onze Helpdesk.
Tijdens de belafspraak maken we graag gebruik van Splashtop voor schermdelen. Zo kunnen wij met jou meekijken en je vragen sneller begrijpen en beantwoorden.
Bij het installeren van Splashtop ga je akkoord met hun voorwaarden en privacy beleid.
Het gebruik van Splashtop is niet verplicht, maar maakt het geven van support wel makkelijker.